Известие

Collapse
No announcement yet.

пааак проблем !

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Това кабелче най-вероятно отива в помпата ( ако е електронна ! ) , и ако е от тая свещ проблема няма да се разминеш леко и тънко...
    успех !
    Алфа Ромео 147 2.0 Selespeed НА ЧАСТИ 2 БРОЯ
    АЛФА РОМЕО 156 1.6 Т.С. НА ЧАСТИ
    АЛФА РОМЕО 147 1.6 Т.С.ЕКО НА ЧАСТИ
    eX Alfa Romeo 164 Super 2.5 TDi , 155 2.0 , 75 2.0

    Comment


    • #17
      ами значи преди 20 мин. си я взех, майстора които я прави го нямаше и другия дето ми я даде каза нищо не дължиш, не знам кво е сменял и кво е правил, без пари ми е щото е познат на баща ми,вече само там ше ходя !!!

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от life style Покажи съобщение
        ами значи преди 20 мин. си я взех, майстора които я прави го нямаше и другия дето ми я даде каза нищо не дължиш, не знам кво е сменял и кво е правил, без пари ми е щото е познат на баща ми,вече само там ше ходя !!!
        То това е добре , ама все пак какво и е било на колата ???
        Алфа Ромео 147 2.0 Selespeed НА ЧАСТИ 2 БРОЯ
        АЛФА РОМЕО 156 1.6 Т.С. НА ЧАСТИ
        АЛФА РОМЕО 147 1.6 Т.С.ЕКО НА ЧАСТИ
        eX Alfa Romeo 164 Super 2.5 TDi , 155 2.0 , 75 2.0

        Comment


        • #19
          не знам, майстора го нямаше като я взимах, и никой нищо не ми каза, само знам че имам 1 свещ за смяна, ама той не ми я сменил щото не се занимавал с тва !

          Comment


          • #20
            Марияне от къде ги копаш тия майстори дето не се занимават с това ?
            Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
            Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
            Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от sunny2006 Покажи съобщение
              Марияне от къде ги копаш тия майстори дето не се занимават с това ?
              ами, тои човека си е еладжия по принцип, ама така ми каза баща ми че не се сменял нишо друго освен жички, ама иначе ко , пак съм си на кирия, щяха дам е обръснат поне 50 франака ако бях я закарал некаде другаде,както галин от "КИРОВ" щял да ми оправя запалката в колата за около 5-6 часа, ебах таа запалка, 2 жици има е, кви са тес часове, сметни ги по 25лв на час и ко праи - към 150лв, и тва само за запалката, кожедер!, не стига че ми взе 100лв да ми оправи климатроника ами и след 2 седмици пак се прецака, аман от такива, поне знам че тоя е познат и пари не взима за труд, само за части, ся ф таа криза секи дере от всякаде!!

              Comment


              • #22
                re

                за да не се пуска но ва тема иска да пи там за така наречената "умна дюза" име дадено от майсторите на коли.Та тая дюза я имат колите с електрона помпа и като направи бела след извесно време след запалване колата губи мощност но не винаги и за мен поне проблема е много интересен.Това са доводи по работата на едно гранд чероки 2,5тд което е със същият мотор.Е с някой разлики естествено като буксата на дюзата и дебитомера и т.н. но като цяло мотора е същия.Мен ме достраша да отрежа кабела на моята дюза зада го пробвам.Ми четох много ама нищо и не разбрах общо взето.Писах го на търсачка зада не зада не задръствам темата ама го няма.Предполагам че всеки с електрона помпа ще го интересува
                Mercedes Benz S Class 3.2i 2004
                166 2.4 JTD '02
                164 2.5 TD '98 ex
                Човешко е да се греши, но за да се объркат съвсем нещата е необходим компютър.

                Comment


                • #23
                  Какъв е въпроса всъщност?
                  Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                  Lancia Kappa JTD '98 -

                  Comment


                  • #24
                    като цяло за какво служи и какви проблеми създава все пак сам с такава дюза.
                    Mercedes Benz S Class 3.2i 2004
                    166 2.4 JTD '02
                    164 2.5 TD '98 ex
                    Човешко е да се греши, но за да се объркат съвсем нещата е необходим компютър.

                    Comment


                    • #25
                      Ахааа...
                      Служи за обратна връзка на компютъра - да се определи точния момент на впръскване. И според това се коригира аванса във всеки един момент. Най-често май прекъсва намотката вътре. Дизелджиите ще кажат колко ома трябва да е тази дюза точно. На подобни е 90-130 ома. Отделно с осцилоскоп може да се види дали и какъв сигнал дава при работа. И понякога проблема не е от нея - тя е здрава примерно, но при понижено налягане на впръскване (например проблем с помпата) сигнала не е коректен.
                      Last edited by didod; d.m.y г., 19:52.
                      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                      Lancia Kappa JTD '98 -

                      Comment


                      • #26
                        мерси за изчерпателния отговор.
                        Mercedes Benz S Class 3.2i 2004
                        166 2.4 JTD '02
                        164 2.5 TD '98 ex
                        Човешко е да се греши, но за да се объркат съвсем нещата е необходим компютър.

                        Comment

                        Working...
                        X